Deklaracja dostępności
- Szczegóły
- Utworzono: 31 lipiec 2023
- Odsłony: 649
Deklaracja dostępności Strony WWW Ośrodka Pomocy Społecznej w Klimontowie
Ośrodek Pomocy Społecznej w Klimontowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Ośrodka Pomocy Społecznej w Klimontowie.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2024-04-12
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- • Pliki PDF, DOC itp. - staramy się ograniczyć do minimum korzystanie z takich plików i osadzać teksty bezpośrednio w serwisie. Odrębną kwestią jest poprawne formatowanie plików tak, by były one dostępne (np. powinny posiadać strukturę znaczników, czyli tagowanie).
- • Serwis zawiera dokumenty PDF, które powstały na podstawie źle przygotowanych dokumentów word (nie ma w nich dobrze zaznaczonej logicznej struktury) - lub są skanami dokumentów. W miarę możliwości będziemy to poprawiać, oraz dokładać starań by nowe dokumenty przygotowywane były poprawnie.
- • Nieczytelne przez czytniki ekranu dokumenty PDF użytkownicy mogą rozpoznać narzędziem OCR.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2023-08-01
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-04-12
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Agata Mikula.
- E-mail: poczta@opsklimontow.pl
- Telefon: 158661774
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Klimontowie
- Adres: ul. dr. Jakuba Zysmana 5
27-640 Klimontów
E-mail: opsklimontow@poczta.onet.pl - Telefon: 158661774
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
- Brak obszaru kontroli, wejścia ogólnodostępne.
- Wind brak, korytarz i schody dostępne.
- Wejście nie jest dostosowane do osób niepełnosprawnych – schody 4 stopnie, brak podjazdu. Ośrodek znajduje się na parterze budynku.
- Brak wyznaczonego miejsca dla osób niepełnosprawnych do parkowania.
- Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach: brak informacji.
- Brak tłumacza języka migowego.